Ruttitutt :-) Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Skal snart ha ks, har hatt ett før og men husker ikke hva jeg hadde på meg. Men med tanke på amming rett etterpå så hadde det vært veldig godt for meg med en god amme-bh, for jeg har veldig store bryster (har vært overvektig for en del år siden) så de er mye bedre å "håndtere" da jeg har på meg en bh. Kan man ha på en bh under ks?
NormaJean Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 nå er jeg ikke sikker, men da de kommer til å ha endel utstyr på deg for å overvåke hjerterytmen din vil jeg tro at det er upraktisk for dem at du har på BH. men du kan jo bare spørre, slik jeg kjenner anestesisykepleiere/leger er de ganske forskjellige i sine rutiner/vaner. så det en sier nei til kanskje en annen gjør.... men den må uansett ikke ha metall spiler....
mamma til blå -08 og rosa -11 Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Tror nok desverre ikke du kan det. Har jobbet ved kirurgisk avdeling, og da var det ganske strengt at man dusjet før kirurgiske inngrep, og la seg i ren seng med ren operasjonsskjorte. Selvfølgelig annerledes med hasteKS, men ser jo ikke ut til at det er det du skal ha.. Hvis det er svært viktig for deg, tror jeg at jeg ville tatt med en helt ren og nyvasket bh, og spurt fint om du fikk lov til å ha denne på deg. Men er som sagt ikke helt sikker på dette
ChellBell - har født! Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Det var godt du sa det.. Jeg skal ha med en ren nyvasket en og be pent
m&mads Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Det virker kanskje litt håpløst, men hva med å finne en uten spiler? En sportsbh eller no? For det er vel metallet i spilene som gjør at det blir problemer når man har den på? Også kan du bare gi beskjed om at hvis de må ha den av pgs noe uforutsett så er det ok å klippe den opp eller no sånt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå