Holly❄️ Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Mannen min har lyst på hund, han jakter en del og har lyst og ha med seg selskap av og til:P hehe.. Vi er en familie på 4, og det blir jo ikke før ungene blir eldre dette da.. Men vil ha en hund som ikke er for avhengige av laaaange turer og høyt tempo, men en man kan ta en rolig kveldstur med feks. En hund som ikke er for stor, men heller ikke for liten. Rolig, og "lettlært". Noen med tips? Og helst en som ikke røyter så alt for mye.. orker ikke og ha huset fult av hår til enhver tid... :s
skorpionfruen Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 engelsk springer spaniel tror jeg at jeg vil foreslå første jeg kom på utfra dine behov!
*jaja* Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 ta en titt her http://www.canis.no/oppdretter/rasevelger.php?mid=126&s=9
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Skal mannen din bruke hunden til jakt da eller? Ellers så har du kooiker hund. Finnes ikke så mange av de her i norge da, men de er middels høye, trenger middels med mosjon og middels pelsstell. De har lang pels og er kjempefine. Veldig lojale hunder. Det har vi tenkt å skaffe oss om noen år :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå