Gå til innhold

Varg Veum. Falne engler.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så filmen igår. Den var jo helt grusom. Altså ble meget overrasket over god norsk kvalitet, men historien og disse barna. Ble helt satt ut av den jeg. Flere som har sett den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja så den da den gikk på kino... FANTASTISK film...

Skrevet

syns alle varg veum filmene har vært grusomme, men skikkelig bra! Gleder meg til neste kommer i september!!

Skrevet

Så den på kino for en stund siden, og om igjen i går med mannen min. Nettop det at ofrene var uskyldige barn gjorde filmen veldig sterk.

 

Gleder meg til resten av filmene!

Skrevet

Godt å se at kvaliteten på norsk film faktisk er blitt så bra :)

Skrevet

Kjøpte filmen i dag og gleder meg som en unge til å se den:D Må bare vente til tv'n kommer fra reparasjon. Gidder ikke å se den på en liten 20" tv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...