skorpionfruen Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Så filmen igår. Den var jo helt grusom. Altså ble meget overrasket over god norsk kvalitet, men historien og disse barna. Ble helt satt ut av den jeg. Flere som har sett den?
Mulle :) Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Ja så den da den gikk på kino... FANTASTISK film...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 syns alle varg veum filmene har vært grusomme, men skikkelig bra! Gleder meg til neste kommer i september!!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Så den på kino for en stund siden, og om igjen i går med mannen min. Nettop det at ofrene var uskyldige barn gjorde filmen veldig sterk. Gleder meg til resten av filmene!
skorpionfruen Skrevet 31. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2008 Godt å se at kvaliteten på norsk film faktisk er blitt så bra
Sunshine med småtroll:) Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 Kjøpte filmen i dag og gleder meg som en unge til å se den:D Må bare vente til tv'n kommer fra reparasjon. Gidder ikke å se den på en liten 20" tv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå