Musemor med tre søte små Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Etter å ha sneket meg inn hit alt for tidlig, kom endelig mensen. Jippi, da pillene hevet og jeg er endelig i 1 pp.
melkekua™ Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Velkommen hit ;o) morro å se deg inne på denne siden også ;o)
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Gratulerer, og lykke til:) Er i første pp jeg også, og tror og håper spira allerede er på plass. Venter bare på IKM
Musemor med tre søte små Skrevet 31. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2008 I like måde. Må nå innrømme at jeg "har vært her" i litt i underkant av to uker. Dvs. etter vi bestemte oss for å bil prøvere nå. Kan ikke huske å ha sett deg inne på denne siden før, akkurat blitt prøver du også?
melkekua™ Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Jo har vært her inne før, men ikke så lenge. Og jeg er her i rykk og napp hehe. Sikkert derfor du ikke har sett meg. Er min første pp også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå