Reveenka Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Har vært og sett WALL-E med revungene og noen venner. Syns ikke den var så veldig bra egentlig, selvom budskapet er viktig selvfølgelig. Kanskje litt voldsomt, og litt for langdrygt. Litt sånn Mad-Max for barn........
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Mad-Max for barn ja! Hahahaha, høres ut som en høydare:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Ja ja, kanskje ikke løpe for å se:o) Men vi har kjøpt Wall-E kjeks, gjelder det eller???
Reveenka Skrevet 1. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2008 Hm, reklamepåvirket, hæh? Hehe! Når jeg tenker meg litt om, var det kanskje litt mer sånn "The day after" preg enn MadMax på den filmen - bare fyll opp hele planeten med søppel så ser dere det for dere tenker jeg.... c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Hahahahaha, en levende beskrivelse og tydelig hva du mener om den saken ja;-D En MÅ IKKE SE FILM rett og slett:-)
Reveenka Skrevet 1. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2008 Hehe, kanskje ikke fullt så negativ - men etter at forbruket vårt hadde fylt planeten med søppel, dro alle menneskene ut på et 700 år langt romcruise. Den eneste som var igjen var den lille roboten WALL-E som skulle rydde opp i rotet helt alene..... Budskapet var hvertfall mer enn tydelig nok! c",)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 Budskapet høres nesten ut som om når gutta løper ut og lar mamma stå igjen med oppvasken:o))) Stakkars Wall-E som må rydde helt på egenhånd da. Jeg synes bildene minner litt om ET- wannabe:o)
Karomamma Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 Hmmm.... vet ikke om den filmen er noe for meg altså. Tror jeg holder meg til Askepott
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. september 2008 #9 Skrevet 1. september 2008 Jeg synes egentlig Slaskepott funker fint jeg;-D For meg altså!!! Livende redd for å bli misforstått!!!
♥Snulder Skrevet 1. september 2008 #10 Skrevet 1. september 2008 Wall-E falt ikke i smak hos den voksne garden her heller... Men 7 åringen likte den:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå