Gå til innhold

mens smerter i uke 19??? Hva er det?? Noen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke hatt dette tidligere, ikke fra jeg ble gravid. Er det noe å beskymre seg for eller normalt?? Er tydlige mens smerter men ikke drepende vondt heller..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

håper noen kan svare :)

Skrevet

Heisann..

Har også hatt mensen smerter eg i 19 uka. og jeg gikk til lege vakten pga av dette. Å fikk hørre hjertelyd og alt var bra. Legen sa det ikke var noe å bekymre seg over.. Det er noe som kalles for Kynner, det kan ver at du har det. Eller er det at livmora vokser..

Skrevet

Dette er nok fordi livmoren din vokser og strekker seg ut.. Og det kjennes ut som messmerter :) Jeg har hatt det i begge mine svangerskap og kommer sikkert til å få det denne gangen også ...

men du kan jo høre med jordmor også hvis du er veldig bekymret.

Er helt vanlig ;)

Skrevet

Pjuuh, takk takk.. Synes bare det var litt ekkelt siden jeg ikke har vært plaget med det tidligere i svanger skapet, har ikke hatt det i det heletatt. Jeg vet godt det er menssmerter, er akkurat på samme måte som ved alle tidligere menstruasjoner. Men kynnere?? er det når livmora trekker seg sammen??

Skrevet

Ja fatte hvordan du har det. var liv redd jeg også! rett til legevakten kjørte vi.. Den trekker seg sammen og skal vokse. ingenting farlig;) Har heller ikke hatt mens smerte tidligere, plutselig trodde jeg at jeg skulle ha mensen.. skummelt=P

Skrevet

ooh, det var godt! :) Roe meg kraftig ned nå da, hehe. Har ikke vært beskymret for noe tidligere, så var vel min tur nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...