Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Mannen på 4 mnd kontrollen? Altså den i gruppe med andre barn der fysoterapeut skal se på hoftene og sånt til barnet.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Neeei, er du gal!? Det er HELT ukorrekt. Neste kontroll derimot, pleier alle fedrene å være med på. Hvert fall de som ikke har quinny eller silvercross og en bil som gir de sosioøkonomisk riktige signalene.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Tja... er jo mange menn som mener at det er kvinnen som skal ta vare på barnet og følge det opp helt til voksen alder. Så kan du jo ta det derifra...
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 Dere som har vært på kontrollen da, hadd de andre med deg partneren? HI
ScaryMama Skrevet 31. august 2008 #7 Skrevet 31. august 2008 Men det er vel få her som har statistikk over hva som er mest vanlig?Jeg vil tro at det mest vanlige er at far ikke blir med, men i mange tilfeller så blir han med. Det er jo opp til dere det!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #8 Skrevet 31. august 2008 Sjekker de det på 4 mnd kontrollen hos dere? Både med første og nå blir dette gjort på 6 mnd kontrollen da man har først time med helsesøster og så med lege. uansett kan du selvfølgelig ta med mannen.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #9 Skrevet 31. august 2008 Jeg har aldri hatt med mannen på kontroller. Han er på jobb.
2hærligegutter Skrevet 31. august 2008 #10 Skrevet 31. august 2008 Vi hadde 5 mnd gruppe med fysio og hs vi da. Det var 1 pappa med
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #11 Skrevet 31. august 2008 Mannen min har vært med på kontroll de gangene han har hatt fri, gruppe eller ikke..
lille oscar + bebis Skrevet 31. august 2008 #12 Skrevet 31. august 2008 Nå har ikke vi hatt denne kontrollen enda da... skal om en 14 dagers tid... men det har vel ikke så mye å si igrunnen... Mannen min har vært med på alle kontroller og barselgrupper frem til nå. Men det er rett og slett for vi har vært heldig, og det har klaffet sånn med ferie/fridager:) Han var den eneste pappaen på barselgruppa den gangen han var der, det syns han var litt synd for han følte seg litt alene... Men syns det var kjekt da. Skikkelig gøy var det på babysvømmingen for da var det så mange andre fedre der;) Har dere anledning til at han er med, så ta han med da vel!! ingen som ser dumt på dere om han er med, itilfelle er de misunnelig;)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #13 Skrevet 31. august 2008 Det er vel ikke mer eller mindre vanlig på 4 mnd kontrollen enn på andre kontroller. Jeg skulle ønske flere fedre møtte opp på alle kontroller. Har han mulighet til å ta fri fra jobb: permisjon, ferie, pause, avspasering, er det vel like naturlig at han møter som mammaen. Gjerne begge:)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #15 Skrevet 31. august 2008 Mannen har aldri vært med på kontroller, han har vært på jobb på det tidspunktet. Han tok henne med på kontrollen som var mens han hadde permisjon, men da var ikke jeg med for da var jeg på jobb. Var ingen menn som var på den 4 mnd. gruppa du snakker om når vi hadde det, men kan godt være det er normalt... Er sikkert ingen som reagerer hvis han er med, er jo ikke noen vanlig syklubb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå