Gå til innhold

Er det vanlig og ha med..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen på 4 mnd kontrollen? Altså den i gruppe med andre barn der fysoterapeut skal se på hoftene og sånt til barnet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neeei, er du gal!? Det er HELT ukorrekt. Neste kontroll derimot, pleier alle fedrene å være med på. Hvert fall de som ikke har quinny eller silvercross og en bil som gir de sosioøkonomisk riktige signalene.

Skrevet

Tja... er jo mange menn som mener at det er kvinnen som skal ta vare på barnet og følge det opp helt til voksen alder. Så kan du jo ta det derifra...

Skrevet

Hæ? Kan noen svare meg seriøst?!

HI

Skrevet

Dere som har vært på kontrollen da, hadd de andre med deg partneren?

HI

Skrevet

Men det er vel få her som har statistikk over hva som er mest vanlig?Jeg vil tro at det mest vanlige er at far ikke blir med, men i mange tilfeller så blir han med. Det er jo opp til dere det!

Skrevet

Sjekker de det på 4 mnd kontrollen hos dere?

 

Både med første og nå blir dette gjort på 6 mnd kontrollen da man har først time med helsesøster og så med lege.

 

uansett kan du selvfølgelig ta med mannen.

Skrevet

Jeg har aldri hatt med mannen på kontroller. Han er på jobb.

Skrevet

Vi hadde 5 mnd gruppe med fysio og hs vi da. Det var 1 pappa med

Skrevet

Mannen min har vært med på kontroll de gangene han har hatt fri, gruppe eller ikke..:)

 

Skrevet

Nå har ikke vi hatt denne kontrollen enda da... skal om en 14 dagers tid... men det har vel ikke så mye å si igrunnen...

 

Mannen min har vært med på alle kontroller og barselgrupper frem til nå. Men det er rett og slett for vi har vært heldig, og det har klaffet sånn med ferie/fridager:) Han var den eneste pappaen på barselgruppa den gangen han var der, det syns han var litt synd for han følte seg litt alene... Men syns det var kjekt da. Skikkelig gøy var det på babysvømmingen for da var det så mange andre fedre der;)

 

Har dere anledning til at han er med, så ta han med da vel!! ingen som ser dumt på dere om han er med, itilfelle er de misunnelig;)

 

:)

Skrevet

Det er vel ikke mer eller mindre vanlig på 4 mnd kontrollen enn på andre kontroller. Jeg skulle ønske flere fedre møtte opp på alle kontroller. Har han mulighet til å ta fri fra jobb: permisjon, ferie, pause, avspasering, er det vel like naturlig at han møter som mammaen. Gjerne begge:)

Skrevet

Mannen har aldri vært med på kontroller, han har vært på jobb på det tidspunktet. Han tok henne med på kontrollen som var mens han hadde permisjon, men da var ikke jeg med for da var jeg på jobb.

 

Var ingen menn som var på den 4 mnd. gruppa du snakker om når vi hadde det, men kan godt være det er normalt... Er sikkert ingen som reagerer hvis han er med, er jo ikke noen vanlig syklubb :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...