Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Jeg har tatt første prøve etter 3 mnd med wheat grass, tro det eller ei, FSH var 9,7, har aldi hatt så bra før (uten om da den var påvirket etter en graviditet). Så det funker tydelig på meg. Hvordan går det med dere da. Hvor lenge har dere tatta det, hvor mye, og når skal dere måle???
*sommer* Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Hei Tryne Det er jo helt fantastisk at det har gått så mye ned. Jeg rakk bare 1 mnd med weat grass før jeg startet med ivf. Sammen med akupunktur og har fsh vært på det samme, men østradiol nivået har sunket fra 0.50 til 0,10. Hvis det ikke klaffer denne gangen skal jeg ihvertfall starte på weat grass igjen selv om det smakte forferdelig.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 31. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2008 Ja, det må du gjøre, har hørt så mange historier hvor de sier at det hjelper. Å ikke nok med det. det som gjør at det hjelper hos mange er jo fordi den skal hjelpe kroppen å komme i balanse, så den hjelper jo for mange ting. Den er avgiftene på kroppen, noe som feks er bra etter IVF forsøk
Pollyanna67 Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Dette høres jo veldig lovende ut! Hmm...Kanskje noe jeg også burde prøve siden FSH-verdien min er litt i høyeste laget.. Kan jeg spørre om hvor du få tak i dette vidundermiddelet? I helsekostbutikken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå