Gå til innhold

Herregud...extreme oppussing på tv3.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig! Jeg sitter her å tørker tårer og hhulker. Så trist!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også, den nydelige lille jenta. Så utrolig tøff. Får så vondt av henne og familien. Jeg kan i alle fall ikke jobbe på en barneavdeling, har tenkt tanken - men ser jo at det kan jeg bare glemme. Når jeg sitter og tuter av et tvprogram...

Skrevet

Samme her!

Jente på 8 år som har kreft.. Beseiret den en gang, men så kom den tilbake nå..

Skrevet

Tårene trillet fra første stund her... Og når moren sa at datteren hadde hylt ut og spurt gang på gang kan jeg ikke bare få lov til og dø...

Ja da gikk det over til hylgrining for min del..

Stakkars lille sterke jenta..

Skrevet

Ja, hun var så utrolig nydelig! Virker sterk og reflektert og så skjønn.

Skrevet

Skulle til å legge inn et sånt innlegg jeg og! fy søren, tårene triller.

det som skremmer meg er at enn tenker ikke over at det er noe som kan skje "min" familie", så når jeg hører sånne historier kjenner jeg at det er min største frykt, at min lille engel skal bli alvorlig syk. finnes ikke en mer skremmende tanke...

Skrevet

Åh, og nå tok det jo helt av her. Hun ble så glad for huset, og mammaen sier; Det er til deg, de har gjort det for deg, fordi du er så fantastisk... Tårene bare triller her.

Skrevet

Herregud da.. nå gråter jeg også i strie strømmer... *HULK*

Skrevet

*hyl*

Jeg måtte google litt og fant ut at hun døde :( :(

Skrevet

bra det ikke bare er meg som sitter å hulker... fy flate... jeg takler bare ikke ting som har med barn å gjøre lenger... uansett hva det er....

Skrevet

uff det var fryktelig trist at hun døde... snufs.. hvor er rettferdigheten i verden!!!???

Skrevet

NEEEEEEEEEEIIIIIIII!!!!!!!!!!!!! Åhhhhhhh fy, nå ble jeg helt uvel. Det vakre mennesket. Gråter litt til :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...