meg & to små vampyrer Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 vil flytte tilbake. Eller i det minste ta meg en tur. Dumme tønsberg som ikke er like bra. Pføy!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Du må jo ikke finne på å flytte herfra!!!! hehe... Også til tønsberg da=P
Mersa og gutta <3 Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Tror man ikke flytter ustraffa herfra nei :-) Elsker Bergen! Men Tønsberg er vel en fin by det og?
meg & to små vampyrer Skrevet 31. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2008 Nei, det er ikke like bra! Ja, alle tønsbergensere kan bare være sinna på ,meg nå Dumme meg som flytta. Og nå trives jo min mann (som er vestlending!) her. Og jeg vil "hjem" til Bergen.... Fornuften min sier at det er litt dumt siden vi har bhgplass + jobb + skole her da.. Og nesten all familie. Men får helt klump i magen og halsen bare jeg ser bilder av bergen jeg. En gang begynte jeg å grine da jeg så bergensbilder på finn.no. Tragiske meg:(
OsloMor Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Bergen kan ikke sammenlignes med nydelige Tønsberg da vettu:)!
meg & to små vampyrer Skrevet 31. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2008 Nei, det er sant. Sammenlikningen blir veldig urettferdig når Bergen er såååå mye finere by. Det stemmer, ha ha:)
Gjest Skrevet 31. august 2008 #7 Skrevet 31. august 2008 Åja! Bergen er nydelig, altså. Det er noe spesielt! Bodde der i 6 år og får fremdeles klump i halsen når jeg kommer med flaggruten innover innseilingen til sentrum, der.
meg & to små vampyrer Skrevet 31. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 31. august 2008 Ja, jeg vet. Jeg bodde der i 8 år og angrer som en hund på at jeg flyttet tilbake til østlandet.
Mersa og gutta <3 Skrevet 31. august 2008 #9 Skrevet 31. august 2008 Men tenk for et fantastisk sted dere har å reise på ferie til da!!! hehe
meg & to små vampyrer Skrevet 31. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 31. august 2008 Jooooda... Ikke så veldig bra trøst egentlig, du. jeg savner å gå tur i gatene og kikke og litt yr og friskt og vind og ja. Alt!
Mersa og gutta <3 Skrevet 31. august 2008 #11 Skrevet 31. august 2008 Ja, det skjønner jeg....Er noe spesielt med denne byen! :-)
Vilja<3 Skrevet 31. august 2008 #12 Skrevet 31. august 2008 jeg bor i bergen og har bodd her i over 3 år. Er veldig i tvil om å flytte hjem der jeg kommer fra når studiene er over eller om vi skal bosette oss i Bergen, elsker byen jeg og, er redd jeg skal angre slik som deg om vi flytter:/ Men veldig dyrt å kjøpe hus her da
Vilja<3 Skrevet 31. august 2008 #13 Skrevet 31. august 2008 og nå under bygging av bybanen er det forferdelig med kø og det tar mye tid av hverdagen/fritiden vår, arghhh
Teltpluggen Skrevet 31. august 2008 #14 Skrevet 31. august 2008 Bergen e heilt anvittig nydelig! Trur ikkje da blir så lenge te eg tar neste tur derte (Bur på Bømlo).. Hadde eg hatt muligheten, så kunne eg godt ha flytta te Bergen! Eg ELSKE å gå i gågato, når da Myldre av folk, å da e masse liv, å sååå masse koselige folk! <3Bergen<3
Soleie m/3 gull :) Skrevet 31. august 2008 #15 Skrevet 31. august 2008 forstår deg veldig godt:) Bergen er veeeerdens fineste by. prøvde en periode å flytte til Bømlo til mannen min. men hadde så hjem lengsel at jeg bare gikk rundt å var lei meg hele tiden. så heldigvis fikk jeg han med meg til Bergen istede:) Og skal love at jeg aldri aldri aldri flytter herfra igjen!!!!:)
Monajenten Skrevet 31. august 2008 #16 Skrevet 31. august 2008 Du må komme hit da, Monajenten, hihihihihi:-D
La Perla Skrevet 31. august 2008 #17 Skrevet 31. august 2008 Du må bare pelle deg tilbake hit. Holdt ikke du på med en master eller noe her da? Litt sånn fjernstudie-aktig? Og jobber og barnehager har man her også- Jeg bare nyyter denne byen, og slutter aldri å forundres og glede meg over hvor vakker den er.
meg & to små vampyrer Skrevet 31. august 2008 Forfatter #18 Skrevet 31. august 2008 Jeg er mislykka masterstudent nå, ikke fått det med deg? he he. Slutta i februar jeg.. Men kan ikke pelle meg over, tenk om jeg ender opp i loddefjord da. Det vil jeg ikke. Ikke ta det ille opp dere som bor der, men da er Tønsberg bedre:) he he.
meg & to små vampyrer Skrevet 31. august 2008 Forfatter #19 Skrevet 31. august 2008 Jo, det skulle jeg om JEG hadde fått bestmme...
Mor&barn Skrevet 31. august 2008 #20 Skrevet 31. august 2008 Jeg syntes bergen er en nyydelig og topp studentby, men for familieliv foretrekker jeg vestfold fremfor alt =) Tenkt på regnet sier jeg bare, tenk på regnet
Mor&barn Skrevet 31. august 2008 #21 Skrevet 31. august 2008 og om det og ta deg en tur kan hjelpe er nok det lettere enn å røske opp alle røtter og flytte ;D
^*^Ma85^*^ Skrevet 31. august 2008 #22 Skrevet 31. august 2008 må nesten signere denne! bergen er den mest fantastiske byen som finnes :D
Gjest Skrevet 31. august 2008 #23 Skrevet 31. august 2008 Nå fikk jeg også "hjem"-lengsel...sukk.... Men jeg savner ikke tåka! Også var det litt slitsomt med alle bakkene....er litt deilig her i flate Tønsberg; en sykkeltur er en enkel greie og ikke noe du helst bør være tour-de-france-trimma for å klare... Og så er det bedre vær her da. Og ikke minst så svaner jeg ikke de rundt 8 timene med unger og bikkjer i bilen på vei over fjellet for å besøke familien... Hadde vi flytta tilbake, så tror jeg jeg ville bodd veldig sentrumsnært denne gangen. Å, fikk virkelig lyst til å flytte tilbake...
La Perla Skrevet 31. august 2008 #24 Skrevet 31. august 2008 Tåke? det er det da nesten aldri her i Bergen. Og bakkene er supre - får jo skikkelig kondis pluss sprettrumpe ;-)
Rorrimamma Skrevet 31. august 2008 #25 Skrevet 31. august 2008 Jeg flytta fra Bergen for 5 mnd siden og angrer som en tulling!!! Nå har selvsagt samboeren min fått fast lærerstilling her og lillemann fått barnehageplass.... Men å bo her bortigokk kan ikke måles med Bergen... Skal heldigvis til øyenlegen i Bergen imårra med lillemann Tar 3-4 timer å reise dit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå