miobell Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 standard spørsmål 37 fullgåtte uker, så tre uker til termin. mamma fødte alle fire barna før termin, meg en mnd før, så har vært inne på tanken om at det kan jo skje at jeg får før termin også.. er jo en mulighet... hatt masse kynnere de siste ukene. for halvannen uke siden gikk slimproppen og etter det har ubehaget økt på. jeg som var en kvikk og rask gravid jente er nå noe mer hemmet.. mye mensmurringer, sammentrekninger, noe ryggvondt osvosv. idag har det vært ekstra ille. kommer og går. sitter her med sterke kynnere som kommer og går, men vanskelig å ta tiden mellom de.å skille de fra hverandre.. hele magen strammer seg som med kynnere, men det er mye mer ubehagelig. og ganske konstant følelse av stramming til tider.. følelse av "hold" bare x 10 når jeg går et lite stykke.. øm i rygg, men ikke direkte smerter og menslignende murring nederst i magen.. føler meg liksom oppblåst også uten å være det..kvalmende følelse i magen også når den ikke strammer. vanlig modning? vanskelig vite forskjell på kynnere og om fødselen er i begynner stadiet i og med jeg har hatt ubehag en halvannen ukes tid nå... spennende tid dette det er det da"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå