Mollybegolly Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Jeg synes du har et morsomt nick, men lurer alltid litt på hvorfor du har valgt det - synes du virker langt i fra kjip på innleggene dine! :-) Molly
Mollybegolly Skrevet 31. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 31. august 2008 ... i innleggene mener jeg, seff.
Gjest Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 heihei.. Har egentlig lyst til å tøffe meg og være litt kjip, men når alt kommer til alt er jeg ikke så tøff likevel. Men en dag..hehe Vel; egentlig aner jeg vel ikke hvorfor jeg valgte nicket. Må vel skylde på at jeg har en hjerne full med masse rare, uyttige ting:-)
Mollybegolly Skrevet 31. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2008 vel, du er iallefall ikke alene om ikke ha et nøye uttenkt nick, jf megselv. Men bare så du vet det, kjipe-laila er blitt et uttrykk her i huset altså ;-), ikke fordi du er kjip (det er du jo ikke), men fordi det høres bra ut: ikke vær så kjipe-laila da...
Gjest Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 haha..her i huset er det i samme gata (men nå kaller vi husbondet Kjipe-lars om han er i kjipemood)
Mollybegolly Skrevet 31. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2008 Hehe, dersom buksene siger så sprekken synes blir man skinke-lars...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå