Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 ...og krysset var knallblått! Jeg er gravid! Det har selvfølgelig ikke gått helt opp for oss ennå, og vi venter spent på de neste ukene, men en god følelse, det har vi! Jeg kommer nok til å henge litt her inne ennå, og samtidig ta det store skrittet over til de andre foraene om litt. Håper dere alle følger meg over til 1. trimester og/eller moden gravid om ikke lenge! Lykke, lykke til alle sammen :-) Klemmm fra
Gjest Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 GRATULERER! Håper å følge etter deg så fort som bare det :-)
fått attpåklatt Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Gratulerer så mye! Håper jeg er like heldig snart!
liesje Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Gratulerer, jeg har fulgt spent med i følgetongen og dette var veldig hyggeig å lese.
madisen Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Gratulerer, jeg blir så glad når jeg leser slike nyheter. Det betyr at det er håp for oss andre også.
tjorven- nr 3 Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Gratulere så mye =) så da blir det et mai barn HURRA!!! =D
Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 1. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2008 Tusen takk alle sammen! Vi føler oss veldig heldige og priveligerte som har "fått det til" nok en gang! Er jo veldig spente på om spiren vil klore seg fast, og går de neste 8-10 ukene litt avventende i møte. Men jeg har som sagt en god følelse - og håper det betyr at det går bra! Sender babystøv til dere alle :-) XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Dotten Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 Så flott! Gratulerer så masse og lykke til
*Troika* Skrevet 1. september 2008 #9 Skrevet 1. september 2008 Å Bella! GRATULERER SÅ MYE!!! Nyt alle symptomer og den voksende maven:-) Herlige nyheter!:-) Jeg har kommet i uke 8 allerede, og her går det strålende. Det blir herlig med et vårbarn ikke sant, -våren og hele sommeren til å kose seg:-) Stor klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 1. september 2008 #10 Skrevet 1. september 2008 Gratulerer!!! Det går nok bra skal du se. Lykke til ihvertfall! Klem
bollus med bolle! Skrevet 1. september 2008 #11 Skrevet 1. september 2008 HIPP HURRA FOR BELLA! Gratulerer sååååå mye, endelig din tur! Jeg kommer til å savne deg og dine humoristiske vinklinger her inne! Håper jeg kan følge etter en gang i sept...!
LaPaysanne Skrevet 1. september 2008 #12 Skrevet 1. september 2008 Gratulerer!!! Kanskje blir det et17.mai-barn på deg:-) Kos deg med den herlige følelsen av å være nygravid!
Dukkedeisi Skrevet 2. september 2008 #13 Skrevet 2. september 2008 Gratulerer! Har fulgt med på deg;-)
Tidligere Optimist.. Skrevet 2. september 2008 #14 Skrevet 2. september 2008 Gratulerer så masse med positiv test:))))) Så spennende:)) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå