Gå til innhold

Er det dere eller besteforeldrene ..


Anbefalte innlegg

Skrevet

... som tar iniativ til kontakt /samvær med barnebarna ?

Som å ha de på overnatting , eller bare møte de ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stort sett besteforeldre.. De lever for barnebarna sier de:o)

Hender vi spør om de ikke kan passe hvis vi skal i bryllup eller noe, men som oftes de som tilbyr før vi rekker å spørre.

Søsteren min nærmest spør ikke engang, he he. HUn ringer bare å sier at jeg henter ham og han kommer ikke hjem før i morgen eller om noen dager:-O Hihi. Kost da!

Skrevet

Begge deler, men mest meg!!!

Har 3 sett med besteforeldre..

Skrevet

Begge deler. Og siden bestemødrene stadig sier noe ala "åh, nå må jeg få passe henne snart" så har vi ikke dårlig samvittighet de gangene vi spør heller :o)

Skrevet

Samvær - begge deler. Overnatting - vi ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...