Smellt P. Tjukka Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 ... som tar iniativ til kontakt /samvær med barnebarna ? Som å ha de på overnatting , eller bare møte de ?
Twintipp og himmelblå Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Stort sett besteforeldre.. De lever for barnebarna sier de:o) Hender vi spør om de ikke kan passe hvis vi skal i bryllup eller noe, men som oftes de som tilbyr før vi rekker å spørre. Søsteren min nærmest spør ikke engang, he he. HUn ringer bare å sier at jeg henter ham og han kommer ikke hjem før i morgen eller om noen dager:-O Hihi. Kost da!
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Begge deler, men mest meg!!! Har 3 sett med besteforeldre..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Begge deler. Og siden bestemødrene stadig sier noe ala "åh, nå må jeg få passe henne snart" så har vi ikke dårlig samvittighet de gangene vi spør heller )
Mollybegolly Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 Samvær - begge deler. Overnatting - vi ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå