Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det ikke vært 40-årsdag, men 9-årsdag og jammen føles det som jeg har hatt en lang kveld med masse rødvin... Er like sliten i hvert fall ;-)

For oss som er nokså nyflyttet var det fint å ha hele klassen her og se andre enn fotballgutta (som vi kjenner godt nå). Med noen forfall ble de 15 og jammen ble lydnivået høyt nok innimellom. Fnising, morsomme kommentarer og roping. Jentene var like mye med som guttene heldigvis selv om noen av jentene er nokså forsiktige. Sjokoladefontene var en sølete glede, men det var bedre å dyppe godteri enn frukt... Isfakkel (eller lysfontene) på kaka var en suksess. Storebror fikk mange fine presanger, men det aller fineste var kanskje kortet fra den han liker. Hun hadde skrevet "Tusen klemmer fra..." og da Storebror leste kortet høyt, rødmet de kledelig begge to :-) De spilte fotball, hørte på musikk og lekte en morsom lek der de hadde lapper med navn på i panna og så skulle prøve å finne ut hvem de var ved å stille hverandre ja- og nei-spørsmål. Lillebror fikk gå på besøk til en liten venninne hos naboen underveis, mens Minstesnupp var storøyd til stede. Nå sover de to små, Storebror koser seg med presangene sine (akkurat en fotball-DVD med triks og finter) og det er nokså ryddig etter partyet hans. Heldigvis kommer min polske bestevenninne i morgen, så blir vi kvitt alt brussølet også. Ingen spurte forresten etter godteposer :-D

Det er morsomt med bursdag og morsomt med glade barn. Storebror strålte etter dusjen i sted og sa dette hadde vært hans morsomste bursdag så langt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres ut som en strålende bursdagsfeiring for en stor 9-åring! Kjekt når gutten er fornøyd og takknemlig for en flott dag og en fin feiring.

- Og ganske sjarmerende med rødming :-)

Skrevet

Så kjempegøy, da :-) Og det med kortet var jo bare helt nydelig... Ble du litt rørt da du så hvor de rødmet? :-)

Skrevet

Gratulerer med vel overstått feiring!

Bedre belønning kan vel ikke en sliten mamma få når en fornøyd going forteller at det er den morsomste bursdagen noensinne. Da har mamma'n virkelig gjort jobben sin! Og så tusen klemmer fra en man liker da... og blussende kinn. Nydelige bilder som man må passe på å lagre på et trygt sted i hukommelsen:-)

Skrevet

Så fiiin fest da Maud! Jeg koste meg med å lese om gutter og jenter og musikk og leker og kakeraketterer og sjokoladesøl og blussende kinn :o)

Klart du har arrangert Storebrors morsomste bursdag! Godteposer er oppskrytte og jeg tror at når alle har hatt en strålende fest så er det mer enn nok! Resten av gjengen har noe å glede seg til i årene fremover når det gjelder bursdagsfester. Gode bestevenninner som kommer for å ta brussølet med seg er gull verdt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...