Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

På ultralydu.. fikk jeg vite om at det blir guttebaby.Jeg har holdt dette hemmelig og sagt til folk om at jeg ikke ville vite om kjønnet på ultralydund. Så har folk begynt å tippe,og fleste har sagt at de tippper på ei jente baby. Siden fleste tipper påei jente baby,har jeg begynt å tenke selv om det blir gutt/jentebaby tro.Kan ultralydund. ta feil. Fleste ting jeg har kjøpt til min baby er i baby blåfarve.jeg er i uke33. Har ikke drømt om babyen ennå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk sier så mye rart at jeg hadde absolutt ikke brydd meg om hva de sier. Hvis de på ultralys sa at det var en gutt, så er det mest sannsynlig det.. Uansett; du vet det jo ikke 100% før den er ute:-)

 

 

Skrevet

Folk liker å ha en tanke om at de kan ha rett når de tipper kjønnet på babyen og spesielt gøy er det når de tror du ikke vet det.

 

Min svigerfar så på ul bildet av bebisen og sa med glimt i øyet, - det ser ut som en jente... så tok han en lang pause.... - tenk om jeg har rett da. Som om han la inn en pott på ett veddeål.

 

Går det ann tenkte jeg for meg selv og svarte han litt teit tilbake..

- du har jo 50% sjangs for at det er tilfelle da.

 

Vi valgte denne gangen å ikke vite kjønnet for sist når vi fikk vite det var en gutt (nr.2) så hadde vi ikke roen på det før han var kommet ut.

 

Hos noen tar de feil... men det gjør vell ikke noe?

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...