lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Jeg lurte på om det går an og ta de to årene i lærlingtida hver for seg om man blir gravid? altså, visst jeg tar ett år lærling, så mammapermisjon, så det andre året etter der igjen? Eller må begge årene være sammenhengende? :-) noen som vet? :-)
ida<3adrian<3 Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 De går helt fint tror jeg=) Skulle egentlig begynne i lærlingtida mi i fjor, men ble gravid, så da venter jeg heller til gutten min begynner i barnehage, men de går sefølgelig ann og dele opp læretiden, bare du ikke sier til bedrifta du skal begynne med at du har planer om å bli gravid..! Søskenbarnet mitt hadde kun 3 mnd igjen med lærlingtida før ho blei sykmeldt pga graviditet, og ho begynner på igjen når det passer ho, så gjør ho ferdig de 3 mnd ho har igjen.=) Lykke til=)
lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 31. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2008 Tusen takk for svar! Nå ble jeg skikkelig glad :-)
ida<3adrian<3 Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Bare hyggelig=) Hva skal du jobbe med i lærlingtida da??
lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 2. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2008 Hehe, jeg vet faktisk ikke! Enten kontor, eller butikk. Du da?
ida<3adrian<3 Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 tror de blir kontor, eller resepsjon, men vet ikke enda vi får se=)
lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 2. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2008 Har alltid tenkt på resepsjon jeg også, men så jobbet jeg en uke i resepsjon her jeg bor, og det var nok for meg for å si det sånn.. Hehe, er sikkert kjekt å jobbe i resepsjon i litt større byer, der det faktisk er folk på hotellet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå