Gå til innhold

Bekkenløsning allerede, har noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har allerede begynt få bekkenløsning, er 18 + 5 uker.

Er der noen andre som har begynt å få det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, er flere av oss....:) Jeg fikk det før positiv test denne gangen. Bare sørg for at du får god behandling, slik at du (forhåpentligvis) klarer å holde det stabilt.

Skrevet

Godt å hørre, eller ikke sånt at det er godt at dåk har det vondt, men at jeg ikke er alene liksom.=)

Ja men var hos jordmor, og hun sa ikke så mye når jeg fortalte henne om det. Eneste hun sa at jeg måtte kontakte legen om ca 4 uker.. =/

Vet ikke jeg. Men skal jeg kontakte legen og si det? Så jeg kan få behandlig?

Skrevet

Min erfaring er at dersom det er bekkenløsning du har, så bør du komme deg i behandling så fort som mulig. Bekkenløsning blir sjelden bedre...

Jeg hadde det da jeg gikk med tulla mi. Gikk til manuell terapeut og fikk massasje og laser, men synes ikke det funket noe særlig. Ble bare verre og verre.... Denne gangen fikk jeg det, som sagt, veldig tidlig. Har vært flink til å lytte til kroppen og holdt meg unna ting jeg vet gir meg smerter. Men har uansett hatt noe smerter, spesielt etter endt arbeidsdag... MEN, for noen uker siden begynte jeg hos en fysioterapeut som driver med slyngetrening (og som har spesialisert seg på bl). Dette fungerer så trolig bra for min del, og jeg er nå tilnærmet smertefri!:)

Så jeg vil absolutt anbefale deg å kontakte lege og be om henvisning til fysio. Og finn deg en fysio/manuellterapeut med peiling på bekkenløsning!:)

Du får en del råd/tips på lkb.no

Lykke til!:)

Skrevet

Å takk =)

Skal prøve dette her ja. Det er så forbanna vondt, for å si det rett ut!

Jordmor sa det var tidlig å få det nå. Får håpe det kan fikses..takk for tips og svar=)

Skrevet

Bare hyggelig!:) BL er virkelig noe dritt, så det er greit å ta det alvorlig fra første stund...

Skrevet

Jeg har også fått bl.. Er nå 18+4, sliti med det i 2-3 uker alt.. Skal til jordmor 11 sept. Får sikkert litt mere info da.. For virket ikke som om fast legen min visste så utrolig mye om det..

Skrevet

BL er noe drit. Jeg var hos jordmor jeg, og fikk bare skjed om å gå til legen.. =/ så jeg vet ikke.. Det er så vondt.

Skrevet

har hatt kronisk bekkenleddsyndrom siden forrige fødsel i 1999, og fikk og en kraftig forverrelse når jeg var 3+ noen dager, før IKM.

Skrevet

Heisan:) Jeg har hatt bekkenløsning m mine to første barn, nå m mitt tredje før faktisk positiv test. Det som viser seg er at det faktisk er bekkenlåsning, og har prøvd masse behandling uten hjelp... Har du vondt i rompa på et vis? Det har jeg, og det går ned i beinet, fysio anbefalte kiropraktor, og etter første behandling var det helt utrolig forskjell... Anbefales på det sterkeste!!! Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...