Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Hvis du hadde hvite barn fra før.Kunne jo blitt en fin fargerik familie:=)Jeg kunne nok det hvis jeg ble forelsket.Men vet hvilke fordommer vi eller jeg hadde hvert nødt å møte!:=(
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Vanskelig å vite. Jeg er litt redd for kulturkollisjoner, og holder meg derfor til nordmenn. Fargen er jeg ikke redd, men redd for at vi ikke passer sammen, og at det ikke viser før senere.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Nei, det kunne jeg ikke. Fordi jeg ikke ville ha blitt tiltrukket av en mørkhudet person - så enkelt er det bare.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 JA!!!! :-DDDDDDDDD Hmmm der var kveldens fantasi reddet :-)
Gjest ->>- Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Ja. Jeg kunne blitt sammen med en hviting selv om jeg har lysebrune unger også. Er det til og med. For ikke å snakke om at man ikke må være svart for å være afrikaner. Verden er innvikla, du ...
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 nei off av meg.ganske rasistisk for det da.eneste jeg hører de skryter med er at de har stor tiss.i mørket ser man bare tennene og øyane lyse.nei takk.skummelt
ScaryMama Skrevet 31. august 2008 #7 Skrevet 31. august 2008 Nei, men det har med tiltrekning å gjøre, ikke pga fargene på ungene.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #8 Skrevet 31. august 2008 Ja det kunne jeg. Foresten er en av mine beste veninner fra Sør Afrika og hun er hvit.
Anonymor Skrevet 31. august 2008 #9 Skrevet 31. august 2008 Har ikke noe i mot afrikanere... men aldri i verden om jeg kunne vært sammens med en , å ja det er pga fargen, og relgion..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå