Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte fargene men personlig likte jeg ikke formen på bokstavene i overskriften (fikk litt sånn adamsfamily wibber av den) men det er bare min smak. Det som er så synd med piczo sidene er reklamen, men ellers veldig oversiktelig :) flink!

Skrevet

Synes den var fin, men litt mye gothic for min smak:)

Skrevet

Fin side:o)

Søt familie dere er:)

Skrevet

Så herlig side :-) Likte forsiden, den var oversiktelig og fin, og morsomt at du hadde bilder av alle. Og lille Sienna, forresten helt NYDELIG navn, sin side var veldig søt. Herlig familie dere er :o)

Skrevet

Ikke min stil. Og det er skitirriterende med de glorete greiene i bakgrunnen når du legger tekst på gjennomsiktig bakgrunn.

Skrevet

Bilder av meg, det er bra.

Søte lille jenta di blir jo stor jo. Ille nydelig ihverfall!!! Dere må komme dere til Oslo og hilse på snart.

Jeg synes sida di er fin jeg:) Masse gøy å se på. Jeg ville nok personlig ha valgt en mer nøktern layout, men så er jeg tross alt en mye mer nøktern person enn deg. Dessuten er jeg ille gammel....

Jeg synes det er en fin og energisk side som kler deg veldig godt.

Du har en skrivefeil når det kommer til din egen fødselsdato forresten, såvidt jeg vet er det ikke 19 måneder i et år...

Skrevet

Jeg synes det var bra jeg spurven:o) Du har den nydeligste Sienna'en jeg har sett. Og jeg kjenner flere:o)

Du trenger mer tekst til bildene dine. (Spesielt fra krangletreffet, hehe). Og så er det vanskelig å lese teksten som går fra side til side på skjermen, om du skjønner hva jeg mener. Jeg synes mye av kosen med å kikke på blogger er å lese om livet til bloggerne, ikke bare se på bilder.

Snodig å se deg forresten.o) Du er en av de jeg har vært mest nysgjerrig på. Du ser helt annerledes ut enn jeg har forestilt meg:o) Går graviditeten bra forresten??

Skrevet

Den er jeg faktisk litt enig i, at overskiften er litt sånn adamsfamily:p Har tenkt ¨på å endre den lenge:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...