Lotta med novembergutt Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Jeg er i 30+6 og har i de siste dagene hatt ganske intense stikkinger nedentil. Altså, ikke _i_ skjeden, men helt nedest i magen under skambenet på en måte ... Er det noen som vet hva dette kan være? Hadde det vært litt høyrere oppe hadde jeg kanskje trodd det var disse ligamentbåndene som strekkes, men dette er jo så langt nede :S Er livmorhalsen i ferd med å åpne seg kanskje? Eller er det tegn på at hodet er festet?
☆Mathilde Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Modning antageligvis. Har mye av dette jeg også. Det kan også være babyen som ligger på en nerve vistnok. Det er helt normalt i hvertfal, men kan være litt plagsomt. Men det fine er jo at det er tegn på at kroppen jobber med modninga.
Tulte, 07,08,mai 11,Fødeklar Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Hei det har jeg også - 31 uker idag. Hos meg er det iallefall ikke hodet til babyen - for ligger med baken ned for tiden. Håper ikke på modning for kynnerne tok litt av fredag - men forsåvidt da det startet tror jeg - så kan hende det er modning....Har heldigvis fått roet kynnerne igjen nå - men har noen sånne stikninger av og til...Hadde noen sånne sist også -men husker ikke om jeg fant forklaring på det noen gang....
De tre gull Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Var skikkelig plaget med det i forrige svangerskap men har ikke hatt noe denne gang. Er 34 uker nå. Tror det modning av livmorhalsen som gjør det. Var også kjempeplaget med kynnere forrige gang. Nå har jeg bare litt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå