Gå til innhold

Venninnekveld- "sunt" snacks....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen tips? Setter stor pris på det. Har ikke lyst til å lage noe avansert. Tenkte litt på grønnsaker og dipp... Andre forslag? Skal ikke være et måltid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Salat med pastaskruer og skinke oppi i tillegg til tomat,paprika,mais,ananas,ostebiter osv..

Pastasalat med andre ord:-)

Skrevet

Grønnsaker og dip er jo ypperlig!

Hvis ikke så er oppskåren frukt kjempe godt, særlig ananas, kiwi o.l.

Ost og kjeks er også godt, men det blir kanskje mer som et måltid...:)

Ha en koselig jentekveld:))))

Skrevet

Skjær opp masse forskjellig frukt og dekorer det fint. Epler, røde stenfrie druer og bananer er genialt å dippe i vanijekesam fra TINE. Nydelig snacks/dessert som bare MÅ prøves. Spiser druer med vaniljekesam hver dag jeg.

Fruktsalat er lettvint og godt. Tilsett litt hakkede nøtter og rosiner, og lag en god lake av for eksempel tropisk juice og litt appelsinjuice. Server med litt vaniljeis eller kesam.

Skrevet

Be på tapaskveld. Alle må ta med seg et fat med noe fingermat. Det er kjempe koselig.

Skrevet

Grønnsaker og dipp er kjempebra, i tillegg vil jeg anbefale frukt; stenfrie druer, ananas, melon, bær... Alt klippet/kuttet opp og lagt på et stort fat. Eller så kan du også lage "spyd": ostebiter, druer og noe kjøttpålegg på tannpirkere :)

Skrevet

Hei, hei- her var det mange gode forslag! Tusen hjertelig. Skal ha jentene i morgen da, så jeg kan sove på det.:) Regner med at det blir noe frukt og grønt. Likte ideen med spyd- hvilket kjøttpålegg anbefaler du for oss gravide?

Skrevet

Hmm...Det med kjøttpålegg var litt verre ja. Normalt sett ville jo salami eller fenalår være godt, men det er jo fyfy for oss gravide. Pastrami, er ikke den kokt og "tillatt" for gravide? Gjerne kom med forslag dere andre også, står litt stille for meg her. ;)

Skrevet

Bog/Picnik skinke!

Skrevet

spekeskinke kan jo spiser hvis du fryser den først. var det ikke 3 dager i frysen el noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...