Gå til innhold

Dronningen: Du som kan alt om klesvask og vaskemaskiner.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har rotet det skikkelig til her altså jeg klarte nemlig å slenge et håndkle med knust glass i i vaskemaskinen og vasket det, og nå er maskina full av våte håndkler og glass. Er det noe jeg kan gjøre for å redde situasjonen????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva i granskauen er det du driver med? Rotehue;) Nå er ikke jeg dronningen, men du må først og fremst være forsiktig selv. Tror faktisk jeg ville kastet den vasken. Livsfarlig å begynne å frottere seg med håndklær med glass i. Glass kan vel også muligens skjære i stykker pakningen i døråpningen og evnt ødelegge slanger inne i maskinen. Du har ikke tilgang på en vannstøvsuger som kan suge ut uhumskhetene? Eller. Vent til i morgen og ring en reperatør, hvis ikke Dronningen her er en dreven vaskemaskinreperatør, som tar jobben. Fryktelig irriterende, forresten. Håper den lar seg fikse.

Skrevet

Ja rotehue!

Gjør som Prekæs sier, hun er eldre enn meg:O)

Skrevet

Den kan ikke ha ødelagt noen pakninger, for vi har sånn smal maskin med åpning oppe, så det er bare selve trommelen som har vært i kontakt med faenskapet.

Huff, tror jeg skal gå og slå meg selv i hodet med noe hardt, det kan umulig gjøre noen mer skade siden det helt åpenbart er tomt oppi der:(

Skrevet

Men ehhh.... Hvis jeg kaster alle klærne (nei, jeg har ikke gjort noe med den enda, men jeg har stirret på den opptil flere ganger den siste timen...), og så lar jeg trommelen stå åpen og tørke til i morgen, så kan jeg kanskje støvsuge den med vanlig støvsuger, tømme filteret og så krysse fingrene på at vi ikke kutter oss så altfor galt? Jeg har ikke råd til sånn reperatørfigur, søsteren min gifter seg til helga så alle penga skal brukes på å gjøre stas på brura=)

Skrevet

Tja, jeg har klart meg hele livet uten en søster, men jeg mister vettet etter en uke uten vaskemaskin. Her må du prioritere.

Skrevet

aahahah!:D Te Thalia sin:D

Kjip situasjon.. Men eg hadde nok vurdert reperatør eg og. Pleie vel å få rekning, så du kanskje kan betala neste lønning? Ring i alle fall å snakk me di. Kanskje di har tips:)

Å eg og hadde nok kasta den vasken trur eg..

Skrevet

Jeg lurer på hva i hel... du har masse glass inni et håndkle for, jeg ;-)?!

Enig med de over -ring vaskemaskin-mannen tvert. Hadde ikke satset på at det der gikk bra...huff...hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...