endelig_mamma♥ Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Har du tid å sjå litt på meg? Er fødde 28.09.86(han 14.05.85). Prøvd å verta gravid sidan juni 06. Venter for tida på å komme til på forsamtale i forbindelse med prøverør. Men ventetida kan variera i stor grad, så blir nok eit par mnd med sjøl-prøving framover. Ser du om da klaffar for oss i haust? Evt. kalla mnd? Kanskje t.o.m kjønn? Får du opp anna enn det eg spør om, berre skriv det med også Sett pris på svar. Mvh miss-nika
stratosen_er mamma_ Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 jeg får opp masse frustrasjon ang prøvinga...og jeg føler at d er du som innehar den. Jeg vet d er vanskelig, men prøv å tenke på litt andre ting også ikke bare dette. Føler en liten blokkering, og jeg tror ikke d er mye som skal til for å fjerne den. HAr du prøvd akupunktur eller healing???jeg føler at d vil kunne hjelpe deg, også med å slappe av ifht prøvinga... Ser ikke noe spire i høst men mulig til vinteren:) føler d kommer ei jente til dere om ikke så altfor lenge, i slutten av 2009 ser d ut til:) ønsker dere masse lykke til:) klem
endelig_mamma♥ Skrevet 9. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. september 2008 Blir spennande å sjå Takk for svar, ikkje sett det før no Ser dagen du skreiv svar til meg, var samme dagen eg ringte til fert.klinikken og fortalde koss ting var forhold til min manns reising, han er borte 1 mnd og gangen ser du.. Og på lørdag var brevet i posten! Så skal på forsamtale neste mnd, og dermed blir det kanskje forsøk til jul!! Satser på at du bare såg feil, men sjølsagt, satser på at innen 2009 er omme er eg blitt mor da! Dersom det skulle gå enda flere år før me blir gravid så trur eg at eg havne i en mørk depresjon altså.... Jaja.. Igjen, takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå