skorpionfruen Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Altså nå skulle samboer ut å fiske sammen med en kollega og han har ringt alle i verden som han kjenner for å høre om de ville være med. Ingen tanke på om disse passet sammen bare de var mange liksom. Nå var det ingen andre som kunne så det ble bare de. Når dere jenter har invitert en annen med på tur pleier dere å lete desperat etter andre å ha med. Ikke at det var feil men er vi jenter nøyere med å tenke over om dette er folk som går overens eller trives i hverandres selskap?
Sånn kan det gå Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Men er det vanlig at folk generelt ikke greier "gå overens" på en liten fisketur f.eks da?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Hehe, jeg gjør som regel det. Er ikke noe glad i å være den eneste alle har noe til felles med og må være den som holder greia sammen, så jeg liker det best om jeg vet folkene går godt sammen. Det spørs litt på typen sammenkomst da og hvor "intimt" det er. Hadde selv bursdag før sommeren og ville ikke ha noe stort selskap, så da ble venner valgt med omhu, og droppet de som jeg vet tar veldig "stor plass".
skorpionfruen Skrevet 31. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2008 Nei selvsagt ikke octaviastar men jeg ville sikkert tenkt noen tanker i de baner likevel. At noen kan synes det er beklemt å sitte oppå noen de ikke kjenner i en liten båt..
skorpionfruen Skrevet 31. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2008 Ja ikke sant, noen ganger kan man føle at det kan bli kræsj... vet ikke om menn har det slik eller om dette er en jenteting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå