Gå til innhold

kor sparkar babyen i hodeleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner spark oppe ut til den eine sida... er dette riktig iht hodeleie? mange som får vondt når gullet sparkar mot ribbeina, men eg har liksom ikkje hatt dette problemet, så no lurer eg på om han/ho ligg på tverra istadenfor?? Kor kjenner dåkke rompa når han ligg med hode ned..?

Nåken som kjenner hode nede i bekkenet forresten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter...

Skrevet

Kan høres sånn ut, ja :) Min lille gutt ligger i hodeleie med hodet godt festet i bekkenet. Er 37+5 idag.. Kjenner spark fra midten av magen og mot høyre side sånn cirka i høyde med ribbeina. Rompa kjenner jeg fra midten og mot venstre sånn cirka i ribbeinhøyde. Men han flytter seg rundt så kan kjenne både rompa og beina lenger nede innimellom.Litt rotete forklart, håper du skjønte noe av det :) hvor langt på vei er du?

Skrevet

jeg kjenner spark oppe på høyre siden av magen.. og av og til lenger ned på høyre siden i magen..vært sånn en god stund og denne jenta ligger med hodet sitt ned i bekkenet ;)

kjenner ikke hodet lenger, da det er godt festet.

men kjenner av og til en rumpe opp..

de ligger jo krøket sammen der inne og er ikke nødvendigvis så enkelt å kjenne hva som er hva av kroppsdeler ;)

kjenner du hikke i magen?

snuppa mi hikker endel og det kjennes liksom helt nederst i magen..

Skrevet

Så bra, da kjenner vi ca det samme. Min har lagt i sete no i 3mnd men fikk snudd han på fredag. Litt uvant å kjenne bevegelse på ein annan måte så klarer ikkje heilt å orientere meg for kossn han ligge... Men har jo ikkje festa seg enda da så bevegar seg sikkert litt rundt inni der ;o) Litt moro og sjå kor utrulig forskjellig magen blei etter at babyen blei snudd forresten.

Hjertelig takk for svar! ;o)

Skrevet

Jepp kjenner hikke, langt nede, så da stemmer det vel ;o) Skikkelig kosli forresten!

Vansklig å kjenne forskjell på hender og føter men er vel gjerne hendene lengst nede tenker eg....

Takk for svar ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...