Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ser barna deres på tv?

 

Vi holder oss til Nrk 1 fordi det er enklest å begrense tv-tittingen da. Når det er morgenbarne-tv får de lov å se på Tv2 også fordi det varer like lenge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vesla ser lite på tv enda, men det lille hun ser er på playhouse disney.

Kaninby og Higgleby er litt spennende.

Skrevet

ser på nrk1. Har vel sett litt på nrk3 innimellom, men når det er barnetv tid er det nrk1. Etter barne tv og evt barn/ungdoms undreholdning etterpå er det voksen tid på tven. Da får ikke ungene bestemme mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...