Gå til innhold

Hvordan Mamma blir du? / Er du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tur jeg kommer til og bli en mor som selvfølgelig ønsker og gi barna mine alt... Det jeg alltid har sagt er at jeg ønsker og gi barna mine verden... Jeg ønsker og gi dem alle mulig natur opplevelser, de skal sitte i bæremeis under jakta om høsten og ligge i telt om natta. Jeg ønsker at de skal være trygge på seg selv. Jeg mener at barn må få finne ut av ting selv, og at det ikke er nødvendig og skjerme dem mot alt... Det er greit og klatre i trær, falle og slå seg osv.. Det er greit og se de voksne kose seg med alkohol. Sex er en naturlig del av livet, men vær sikker på at det er riktig og bruk beskyttelse...

Det er så mye jeg ønsker for mine barn, men jeg kommer sikkert til og få rare barn for jeg studerer pedagogiske fag, og som barn av psykologi studenter tester de ut alt på de stakkart små.. hehe

du da? (med fare for lange innlegg... det er helt ok! spennende)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er barnevernspedagog......har studert to år sosialpsykologiske fag til etterutdanning.....begynnte på master i rettsvitenskap nå......... tror jeg kommer til å bli en veldig gjennomsnittlig mor.......er MEGET aktiv, så da får jeg sikkert aktive barn også....

Skrevet

Jeg håper jeg blir en god mor..

Som klarer å gi barna mine alt de trenger, at de får et godt og varig forhold til begge sider med besteforeldre, og at jeg klarer å samle familien.

(Vi har nemlig ikke noe kontakt med den ene siden, men det har ingenting med foreldrene mine å gjøre, det er besteforeldrene som har valgt det helt selv)

Jeg er, ja kall det kristen, og ønsker at barna mine skal få samme tro som meg, men de skal bestemme det selv!

Jeg vil ha aktive barn, som er med i skibakken og ut i skogen - som leker i hagen hele sommeren, ligger i telt..

Og jeg håper jeg blir en mor som oppmuntrer til det! Og en mor som lar barna få prøve og feile litt, få et skrubbsår i blant, som ikke pakker barna i bobleplast :)

Men mest av alt håper jeg at jeg blir en kjærlig og trygg mor, som de føler de kan komem til med alt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...