Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Meredith fant ut at halvsøsteren hennes var ny "intern" på sykehuset, den gamle gjengen fikk tildelt nye "interns" å passe på. George surrer rundt i koma, men endte opp på døra til hun blonde (står helt stille i hodet mitt nå) og sa at "jeg elsker deg også" (det var sluttscenen). Meredith var fast bestemt på at det var over med Derek, men endte opp på et "soverom" med ham i slutten av episoden. Kinadama fikk litt noia da hun fant ut at Burke hadde sagt opp stillingen ved sykehuset.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Ja og Torres er frustrert over at Meredith og gjengen ikke har respekt for henne som sjef for dem og hadde en liten utblåsning, samtidig som at sjefen på sykehuset beroliget hun som ALLE har respekt for (som var sur for at hun ikke hadde fått jobben til Torres) med at grunnen til at han ikke hadde valgt henne var fordi hun var en så god kirurg at han ville ikke at hun skulle waste evnene sine på kontorarbeid.
Mor di! Skrevet 31. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2008 Tusen takk =) Fikk besøk, så forsvant en liten stund. Får knytte en rød sløyfe på fingeren min på tirsdag slik jeg husker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå