Gjest Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Jeg 010270 Han 140775 Venter gutt(?) 23 desember. Når får du opp at han/hun kommer? Får jeg en fin fødsel? Hvor i verden skal vi være plassert? Jeg spør fordi jeg er så rastløs og tror det er meningen jeg skal være et annet sted på jord enn Norge? Jeg har to jenter som er tyrer, 1400500 og minste 260407. Er det meningen at hele gjengen skal ut i verden, eller må jeg vente til snuppene blir store? Sender deg gode tanker og kan kanskje se på deg tilbake, kommer ann på. Er ikke alltid jeg er på "nett"
MyB@by <3 Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 jeg tror han kommer rundt 20 desember.. tror det blir en gutt. fødselen føler fødselen vil gå ganske fort, får opp tallet 5... mulig 5 timer.. jeg føler deg i norge en god stund fremover, men får opp hellas!?!... mulig du/dere flytter dit med tiden... USA kommer også til meg... men føler du ender i norge på dine eldre dager igjen jeg vil gjerne vite når jeg blir gravid igjen, hvilke kjønn det blir og hvor mange barn jeg får tilsammen...(kjønnsfordeling..) viss du får opp noe rundt jobb kanskje?? kjærligheten er også interresant:) meg 270283 han 281177
Gjest Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Tusen takk! Tror og det blir en rask fødsel, jeg er uendelig spent på denne karen og fødselen! Norge blir det nok en god stund til, det har du rett i,,,jeg elsker å drømme, men det er vel for meg å møte de rette menneskene snart,,,, Deg: Jeg kommer ikke i dybden nå kjenner jeg, men her er det jeg fornemmer. gutt jente gutt, tre barn? Ser du er fisk, men føler ild på deg, hvorfor? Har du det travelt? stresser? Har du et barn født i ild? Ild er det som treffer meg? Kasnkje du skal fremover i en forrykende fart, fremover i livet? Tenker muligheter til å skifte beite helt! Det kan være fra å ta vare på andre til noe helt annet? Kjærlighet; trygt, for trygt? Det er spennende mellom dere selv om trygt.. her ble jeg ikke klok Når det gjelder neste gravidtet vet jeg ikke, synes det virker som om du er gravid, men det er mange måter å være gravid på, det er noe du bærer på, sammenligner med graviditet jeg, men vet ikke hva det er. Det kan være noe kreativt.... Heyheyhey, jeg hoppet uti det.. Gode tanker
MyB@by <3 Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 jeg har en gutt fra før, så det stemmer:) han er født i begynnelsen av april, vet ikke hvilke tegn det er.. jeg stresser ikke så veldig mye gentlig, er veldig bedagelig anlagt... he;) men jeg har akkurat begynt i ny jobb da, så er litt nervød og spendt rundt dette... jeg er lærer, jobber på voksenopllæringen, og håper jeg vil trives med det!! jeg er helt ny utdannet, så jeg har ikke jobbet nor særlig før... ang kjærligheten, vi har det veldig trygt og jeg liker det sånn... men vi har hatt en down periode den siste tiden, men vi er på vei opp nå.. håper ikke jeg er gravid nå,men jeg har følt det sånn i det siste faktisk.... selv om jeg går på ppiller, har jeg hatt en misstanke, men jeg fikk mensen om onsdag, (5 dager forsinket) og var ferdig i dag... Men... i da har jeg fått halsbrann, og det har jeg kun hatt før, når jeg var gravid..... håper ikke jeg er gravid nå, for vil gjerne jobbe litt før jeg blir gravid igjen!!! jeg har alltid ønsket meg 3 barn så det stemmer nok får jeg håpe... har også alltid trodd det blir 2 gutter og ei jente, men jeg tror guttene kommer først og jenta til slutt... men, det trenger ikke stemme... tusen takk for at du tok deg tid.. bare si fra om jeg skal se mer på deg! får du opp noe mer om meg så bare kom med det, jeg tåler det meste.... hehe;) klem:)
Gjest Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Da er det en liten vær du har. En liten ildgutt. Positive små gutter som eier verden, verden er til for de! Kanskje det var den lille prinsen jeg følte. Kommer jeg på noe er sier jeg ifra i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå