Gå til innhold

Er det mulig å mentalt utsette mensen noen dager ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har IKM i morgen og ønsker så inderlig at mensen ikke kommer. Er det mulig at den blir forsøkvet fordi jeg mentalt ikke ønsker den - slik at jeg innbiller meg at jeg er gravid ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok mulig... men ganske usannsynelig... Når man intenst ønsker at mensen kommer pleier det for min del og heller ha omvendt effekt.. at den kommer som en klokke eller litt før... noe som er velig uvanlig for min del..

Har du tatt no test enda?? spennende da... Enda en uke til jeg har ikm., sukk, det er lenge til... '

Lykke til da.. håper spira sitter...

Skrevet

Har tatt mange tester - alle negative :( MEN...IKM er ikke før i morgen, og det kan hende den er noen dager forsinket også, he he....

Har "alle" symptomer....innbilt eller ikke det vet jeg ikke, he he.

*håper håper* - takk for lykkeønskinger

Skrevet

det er spennende da...

men jeg kom på en tilng... er det ikke slik at det alltid nesten er 14 dager ,give or take, mellom el og mens? så er det el du utsetter med stress da? hmmm ble veldig usikker jeg nå.. hehe

Skrevet

Jeg husker at jeg leste i en av min mors legebøker en gang at hvis man trodde at man var gravid kunne kroppen reagere med å kutte ut mensen og begynne å produsere melk! Så alt er mulig! Får håpe du heller er gravid! Krysser fingre!

Skrevet

HA HA, får jeg virkerlig håpe. Gidder ikke brystspreng og sølete sengelaken uten noen baby altså......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...