ntnjen Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Hva er de sikre symtomer på nær fødsel! Har selv hatt veldig masse stikninger siden torsdag jevne å trutte maserier, fikk beskjed på ul på fredag at prinsen er klar for å komme ut! han er ferdig!!!! men har ikke sjekket noe form for modning! så i dag folkens har eg spist kanel! i går hadde eg en forferdelig omgang i køyen! huff bare pga desperate omstendigheter! har gått tur me snuppa på 7 år å bikkjen! har trasket trapper å styrt me mat osv! er bare så lei 14 dager til ul termin 23 dager til mens termin! å her er det masse maserier!å stikkiser! men ikke noe annet! så gi meg noen tegn!!!
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 jeg får mye hodeverk og sliten på slutten og vondt nedi bekkenet er det vel og vet ikke åssen jeg skal sitte eller ligge.ingenting er godt nok. vondt og stikker nede med underbuksekanten forran.har ikke noe veer eller noe jeg da.kjenner ikke det,så det er syntomene jeg må kjenne etter ihvertfall:)føler meg uvel
ntnjen Skrevet 31. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2008 er liksom så frustrerende er 7 årsiden sist å da kom det egentlig sånn pang!!!
Kaosmamma' n Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Slapp av, jo mer du stresser jo tregere går tiden. Du kan jo faktisk gå inntil 14 dager over også, glem ikke det, så smør deg med tålmodighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå