Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 To nye norske serier som begynner på henholdsvis NRK og TV2. Håper de for en gangs skyld ikke kræsjer med hverandres sendetid. Ser ut som fine serier begge to. Og siden jeg har sett hele denne sesongens episoder med Greys, så blir det kjekt med noe nytt:-)
Reveenka Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Gleder meg til begge de seriene, jeg og. Vet du når de begynner?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2008 Himmelblå starter 8.september på NRK og Hvaler starter 29.september!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Ja da får vi se om jeg kan se de og da. Jeg er fryktelig dårlig på serier for jeg får jo aldri sett alle episodene. Men er det sånn nesten avsluttende for hver episode, se da går det greit:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå