Gå til innhold

silikon pupper...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så veldi gla i mine nye silikon pupper.kunne ikkje vært uten dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Silikonpupper lille venn...

Skrevet

Har et par selv som både jeg og drømmemannen min er glad i=)

Skrevet

sambo elsker å kose med dem å så deili å kunne gå med utringa topp:)

Skrevet

Silikonpupper i rett proporsjon kan være nydelig det, vurderte det selv da jeg var yngre...Men med to barn så er jeg ærlig talt ikke så egoistisk at jeg risikerer å bli ufør for å ta meg bra ut...... Vet jo at det går bra med de fleste, men noen gan går det galt, og da ofte fryktelig galt....

Hvordan forklare barna sine at man nesten ikke kan være med på noen ting fordi man følte seg så stygg og måtte operere seg...og barna attpåtil kanskje har hørt at de ligner på mor....hmmm...

JA, ja ,men bra du er fornøyd med deg selv og at operasjonen gikk bra. Jeg er glad at jeg har et liv som er kjempebra uten at jeg trenger å fylle opp kroppen med plastikk. Selv om jeg definitivt hadde tatt meg MYYYE bedre ut med et par perfekte silikonpupper... Er mer fornøyd med de flate små jeg har nå enn hva jeg var da de var små men "fulle" ..:o)

Skrevet

Hvis du kjøper deg plastikktatter så kommer du kanskje i vi menn!!

Skrevet

Fortell oss gjerne hvordan man kan bli ufør av å ha to silikoninnlegg på brystet?

Krasje med bilen på vei til klinikken da eller?

Skrevet

Jeg vet at det er "de verste tilfellene" men har du ikke hørt om operajoner som går galt? Sår som ikke vil gro, innkapslinger som gjør så vondt at man nesten ikke kan bevege overkroppen, allergiske reaksjoner, implantater som sklir ned osv osv...Som sagt, stort sett går det bra, men JEG er ikke villig til å utsette meg for den risikoen..selv om jeg så absolutt hadde følt meg bedre med "perfekte" bryster...men jeg fokuserer på andre ting nå om dagen. Om den dag kommer at jeg kun har meg selv å ta hensyn til, og da føler for operere meg, da kanskje, men så lenge jeg skylder barna mine å være til stede for de (jeg fikk de frivillig) så jobber jeg med meg selv for å ha det bra med meg selv, holde meg frisk og sunn slik at jeg kan være der for barna mine når de trenger meg...

Og ja, jeg vet at alt i livet er forbundet med en risik, men å kjøre bil for å komme seg på jobb og tjene til livets opphld er LITT mer nødvendig enn å sette seg i bil (økt risiko nr en for at noe skal gå galt) for å operer seg , som i seg selv er den store risikofaktoren som gjør at jeg har valt å fokusere på andre, litt tøffere metoder for å være fornøyd med meg selv.....

Skrevet

Så bra!! Har lyst på nye selv. Mine henger i armhulen når jeg ligger på ryggen. Det er rett og slett bare slapt skinn igjen :(

Skrevet

Tre jenter jeg kjenner har kjøpt silikonpupper, og to av dem ble skikkelig misfornøyde. Hun ene opplever at puppene ikke har festa seg og bare sklir rundt (er visst vanlig det), og hun andre fikk to som ble veldig forskjellige. Hun ble operert igjen, men det ser helt jævlig ut siden brystvortene peker i forskjellig retninger.

Skrevet

Man har ikke lov til å være misfornøyd om noe sånt skjer, mener jeg. Alle vet vi at det kan skjer, det er en del av "leken"....så om man ikke er villig til å oppleve dette så bør man heller ikke operere seg

Skrevet

hi her..

er da skjelden det skjer noe sånt som den oppe her forteller.er mange nå til dags som har silikon.mangen av mine venner også.alle har det gått godt med.har også lyst å ta litt i leppene sånn at dei blir litt fyldigere...deili....å komme i vimenn ja,hadde vært noe det...

Skrevet

Det er svært svært svært liten reell risiko for at en slik enkel operasjon skal gå galt på friske mennesker. Det er alltid en minimal risiko med narkose, men man trenger ikke narkosebedøvelse for å få utført denne operasjonen!

Kapsling er også myye sjeldnere nå enn det var tidligere, og hvis man legger protesen under muskelen er det svært liten sjans for kapsling.

Alt i livet er en risiko, men det sier du jo også selv. Synes bare det blir galt å late som du er så mye bedre enn alle andre ved å si at du setter barna dine høyere enn deg selv og derfor aldri ville utført denne operasjonen. Tror du ikke de ALLER aller fleste setter barna sine høyere enn seg selv. For meg blir dette høyst usaklig da det er en så vanvittig liten risiko for at dette valget kommer til å påvirke barna dine i det hele tatt! Det blir bare en unødvendig kommentar der det eneste du oppnår er å føle deg litt bedre enn andre, og kanskje få noen til å få dårlig samvittighet for et valg som bare er deres, og som ikke har noenting med barna deres å gjøre i det hele tatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...