Gå til innhold

Hva syns dere om menn i bunad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å diskutere med han jeg bor med.. :o) Noen mannfolk syns jeg blir kjempe sexy i bunad, mens andre burde garantert være foruten.. Vesten på en bunad skal jo sitte inntil over brystet/magen - ikke henge og slenge, så jeg syns ikke da at mannfolk med stor mage er så veldig pent.

Så hva syns dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg! På noen er det rå-sexy, og på andre er det bare mega-dustete!

Skrevet

Det er flott uansett alder. Flotte mannfolk er det uansett hvordan de kler seg.

Skrevet

jeg syns også de er flott-uansett-....herlig:)

Skrevet

Liker menn i bunad eg :)

Synst mann min er kjempe staseleg i bunad.

kanskje ikkje like sexy på "lubbne" menn, men kva gjer vell det?

Men menn i bunader som passet i "konfirmasjonsalder" er lite flaterende. Såg eit eksempel på det i helga. Med alt for trang bukse så magen hang over, og for liten vest som for opp på magen hehe -nei det var ikkje fint. Men det hadde eg heller ikkje synst om han gjekk i for liten dress..så..

Skrevet

Riktig bunad på riktig mann er superfint. Noen kler det ikke i det hele tatt, og noen bunader er stygge. Det gjelder for begge kjønn, for øvrig.

Mannen min kan få bunaden til faren min, men han nekter. Det er en kjempefin Telemarksbunad, og jeg har beltestakk, så vi hadde blitt veldig fine sammen. Men mannen min hater 17. mai, og elsker dessuten å gå i dress, så den bunaden blir bare hengende på loftet, dessverre. Faren min er død, og bunaden har vært i slekta siden den ble sydd, så det er ikke aktuelt å selge den heller. Kanskje sønnen min er hypp på den etter hvert.

Ble et svar med mange digresjoner, dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...