Gå til innhold

Å betale for overnatting/reise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å betale for overnatting og/eller reise for gjestene? Min familie bor på østlandet,jeg bor i nordnorge,og det er ganske dyrt å få dem alle hit, men hva er vanlig? Når babyen kommer,har vi bare ett rom ledig,og det må mamma få,syns jeg.

Mens resten av min familie må da bo på hotell, og det er og litt sårt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var i bryllup på andre kanten av norge i fjord, og da hadde brudeparret funnet en fin camping plass med hytter. så litt sammarbeid fra oss fikk vi samlet alle herifra i de hyttene. Vi betalte selv for hyttene, men de hadde gjort jobben med å finne plassen og bestille.

men det ble liksom en ukes ferie på oss det da. De kan ikke forvente at dere skal betale.

Skrevet

vi hadde reservert rom til gjestene våres som DE betalte selv skulle da bare mangle !

vi bor på østlandet og hadde en del fra nordnorge i bryllupet..tror brudeparet har mere nok å betale på om de ikke skulle betale hotell for gjestene dems.....!:)

Skrevet

Vi skal gifte oss i norge og har ende familie og venner som kommer fra sverige. Vi har reservert rom på ett hotell og fikset litt rabatt på overnattingen. Det får hode synes jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...