Gå til innhold

Smerter under toalett besøk?????=/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager detaljer!!!!!

Men når jeg er på toalette og skal pomelom, så gjør det vondt i høyre siden rundt eggstokk området når jeg skal presse dette ut... Noen om har opplevd samme eller har peiling på hva dette kan være??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du el nå? Jeg har litt problemer med bommelom ved el...hehe...ømt å presse... :-P

Skrevet

Skal ha hatt EL i begynnelsen av uka! Hadde EL slim lørdag-mandag.. Før jeg er på do er det stikkinger (noe som har vært i hele dag). Vært stikke fri i noen dager nå, men startet igjen i dag.. Så skulle jeg på do nå, og når jeg presset så var det rett og slett smerter på høyre siden (samme som det stikker på). Blir gal av alle rare ing jeg kjenner jeg=P hehe...

Skrevet

Høres ut som el da.. ;-)

Skrevet

Er enig med hun over, det høres ut som el...jeg har det sånn selv når jeg har el. Skikkelig vondt i eggstokkene og problemer når jeg sitter på do og gjør bommelom.

Skrevet

Men kan EL komme så lenge etter EL slim?? Har ikke hatt antydning til det siden mandagen. Altså 1uke siden i morgen.

Skrevet

Jeg tror nok det kan skje ja.. Selv får jeg ofte el-slim 3-4 dager før el.. Og da får jeg det bare den ene dagen..

Skrevet

hmmmm... ok.. Det viste jeg ikke...

Skrevet

Men hvis så er, er mentrasjon plutselig blitt 1uke ca forsinket da... Pleier å ha lange sykluser på 33 dager fra før=/ ÆSJ!!

Skrevet

Jeg kommer til å ha en lang syklus denne pp'n (39-40 dager)....trodde jeg hadde el på dag 15-16 eller noe fordi jeg hadde el.slim, men jeg kjente ikke smerter i eggstokkene.......så fikk jeg elslim igjen for 1 uke siden...og da kom også smertene etter 1-2 dager.....og testet da pos. for el. Så el.slim kan lure oss.

Men det trenger jo ikke gjelde deg, du kan jo ha blitt gravid!

Skrevet

Mhm... For jeg hadde el-slim fra fredag til mandag forje uke, og smerter stikkinger på høyre siden dagen etter... Pleier også å bli litt løs i magen rundt EL og det var jeg også i begynelsen av uka da.. Så ga det seg etter et par dager og kom tilbake i dag (stikkinger assa)... pluss det jeg har skrevet om litt lengre oppe her...

Meeeeen, går det ikke denne mnd, så får man vel bare prøve igjen neste mnd da;) Er ikke så mye å gjøre med det egenlig;)

Skrevet

Hehe.. Tappe kjenning har jeg ikke satt meg inn i enda for å være ærlig=P Synes jeg kjenner så mye rart der inne jeg=P hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...