Gå til innhold

Noen som kan "se" pusen vår? :0(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært ute i hele dag, og ikke sett snurten av lille pus......snufs.

Noen som kan "se" hvor han er? Kanskje teit å spørre, men vet jo at noen kan fornemme slike ting...

Jeg tenker at han enten er på laaang skogstur, sitter oppe i et tre og ikke kommer seg ned, er påkjørt eller tatt av reven.

Gir ikke opp enda, men synes det er rart at vi ikke har sett ham i hele dag. Kosete pus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan dessverre ikke "se", men ville bare sende en trøsteklem fra en katteelsker. Håper dere finner ham - ikke gi opp!

Er han merket?

Skrevet

Takk skal du ha! Nei, det er ikke lenge siden vi fikk ham så har ikke rukket å merke ham :0( Og måtte ta av ham halsbåndet pga at han hang seg fast i busker med det...farlig.

Håper han dukker opp, skulle ønske jeg kunne vite hva som hadde skjedd. Håper han ikke har vondt.

Skrevet

Uff, håper han dukker opp. Jeg elsker mine to puser og er redd hver dag for at de skal bli borte:-) Nå er de kastrert/sterilisert, den ene har chip og begge har halsbånd (sånne som åpner seg hvis de blir hengende fast i noe) og egen kattedør... sånn at sjansen for å at de vandrer av gårde fordi de ikke kommer inn er mindre. Anbefales!! Krysser fingrene og satser på at pusen kommer hjem snart!

Skrevet

Takk for tips!

Han er for liten til å kastreres, men det har vi tenkt å gjøre. Og kattedør skal bygges, bare han kommer hjem..... Har ellers ikke hørt om det halsbåndet, det var lurt!

Skrevet

Ja du får sånne som åpner seg og sånne som er elastiske sånn at de bare kan dra seg ut av det. Han dukker nok opp snart skal du se!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...