Lykkelig g~g~j Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Noen som kan hjelpe meg med en liten sak? Jeg har lyst å selge Simo sportsvognen min og kjøpe en trille som kan brukes hele året og MÅ ha full liggestilling! Den bør ha gode hjul og helst ikke så tung! Anyone?
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Kjøp simo sin nye reisetrille, den har vi, kjempebra!!
LegallyBlond Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Teutonia Timmy veier 10 kg, og har full liggestilling. Den trillen har jeg selv, og er veldig fornøyd med den! Kan få lufthjul til den om du ønsker det, ellers kommer den vel nå med luftkanalhjul. Fottrekk kan kjøpes som ekstra tilbehør. Lun og god vogn. Vår står for tiden som sovevogn i bhg, super til det bruket også =) Du kan se den på www.teutonia.no/com DBS sin nye trille er lett og skal ha full liggestilling. Den er ganske ny på markedet så kjenner ikke så godt til den, men ut fra beskrivelsen så virker den bra! Vet ikke hvordan hjulene er, så er kanskje lurt å få sett den ordentlig Easywalker sky er god vogn med full liggestilling. Det er en lett trehjulsvogn med svingbart forhjul, noe som gjør den veldig lett å trille. Om den er like god som vår oth (og det tror jeg den er) så fungerer den supert på vinterstid også. www.easywalker.nl Den nye trillen til simo har svingbare forhjul. Den ser veldig fin ut, men tror ikke den egner seg så godt på ulendt terreng/snø...
Lykkelig g~g~j Skrevet 31. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2008 tusen takk for gode tips ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå