Gå til innhold

Grizzly Combi, er det en dårlig vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dem har dem på "tilbud" hos Reflex til 2,5tusen, og en venninne av meg ønsket å kjøpe den. Jeg synes også at den er fin, mne jeg har jo ikke peiling på vogner egentlig..hva som er best i test, osv.. Men hu dama på reflex snakket bare negativt om den grizzly-vognen, og viste venninna mi en aen til 7-8tusen... Jeg tenker, hadde dem virkelig tatt inn og solgt grizzly-vognen i butikken sin, hvis d var en dritt-vogn?

Noen her inne osm har sånn vogn eller har hatt, som har noen erfaring å komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd vogna, men jeg vil ikke tro at en kombivogn som koster like mye som en trille er en kvalitetsvogn :)

Man pleier jo å få det man betaler for og den billige kombivogna vi kjøpte til barnehagebruk er bare driten for å være ærlig..

Skrevet

slike kampanjer gir ikke noe fortjeneste til butikken, så det er nok ikke så rart om de trakk vennina di bort til en dyrere vogn.

jeg synes vogna så helt grei ut, kanskje litt tung.

vi har kjøpt en, men har allerede en god kjøre vogn til første mann, han trenger kun en sove vogn nå, så vi får se hva som blir brukt mest, trenger iallefall 2 vogner.

selv om ting er litt billig trenger ikke kvaliteten være dårlig.

du får jo reklamer om den skulle "falle sammen".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...