Gå til innhold

bryllupsinvitasjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har akkurat bestemt oss for at vi nå endelig skal gifte oss,6 desember 2008,får litt hetta..vet ikke helt hvor jeg skal begynne,hva skal jeg tenke på først?når må jeg senest sende ut invitasjoner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror "skikk og bruk" sier det er 3 mnd, men mange sender nok lenge før. Du kan sikkert sende de ut snart dersom dere har bestemt dere for tid og sted, spesielt hvis folk trenger å booke hotell, flybilletter etc. Hvis ikke er det nok ikke like stor hast.

Skrevet

Skikk og bruk sier 1 måned før. 3 måneder før bør være mer enn god nok tid. Men da må du jo få sendt dem i løpet av uken... 2 måneder før er sikkert også greit, evt, så kan du jo si fra til de som bor lengst unna at de må holde av dagen og at invitasjon kommer snart. Så er det å finne kjole, trenger ikke være noe stress, de har mye fint i brudesalongene som du kan kjøpe på dagen. Og så ordne papirene, de kan ta 3 uker å få tilbake fra skattekontoret, så det er bare å få sendt avgårde. Ellers finner du mange lister her inne om hva som må ordnes når, og det finnes også mange websider om bryllup og ikke minst blader.

Forresten så ville jeg begynt med å booke lokaler og kirke før du sender ut invitasjonene...

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...