Gå til innhold

Ammepute....:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig så unødvendig som "alle" sier?:)

Jeg hadde ikke det med tulla, men jeg ammet MYE og i starten ble det en del putestabling. Har derfor tenkt å kjøpe dette nå som vi venter nestemann. Eneste som gjør meh litt usikker er at så mange sier at det er en av de tingene man kjøper, men som man aldri bruker....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann:)

Jeg fikk en ammepute da snuppa mi ble født for en måned siden og jeg har brukt den jeg. Tror jeg kommer til å bruke den mer når hun blir litt større.

Du må nesten bare vurdere selv... jeg tror jeg hadde klart meg uten, men praktisk og kjekk nå som jeg har den:)

Skrevet

Kjøpte en og det var skikkelig bortkastet...

Prøvde å bruke den, man det ble bare keitete og plagsomt mer enn til hjelp. Mye bedre med vanlig pute synes nå jeg!

Skrevet

Jeg har kjøpt! Er førstegangs så vet jo ikke enda, men har fått det sterkt anbefalt av flere venninner. Det blir mye mer behagelig, og veldig fleksibelt, sier de... :)

Skrevet

Jeg syns den var tilnærmet uunnværlig, jeg, og hadde stor nytte av den. Dro den med meg på ferie, og overalt.

Har ellers inntrykket av at enten syns man ammepute er helt glimrende, eller fullstendig bortkastet..;-) Kanskje du kan låne en i starten, så vet du om du syns det er noe poeng å ha?

Skrevet

Jeg brukte ammeputa kjempemasse med førstemann, bare det å ha bebisen liggende på den oppå fanget var kjempedeilig, ble ikke så varmt. Jeg ammet kun i tvillingstilling og da var det umulig å amme uten puta :)

Skrevet

Brukte min myyye med førstemann jeg. Og kommer nok til å bruke den med neste også. Fikk ungen lett i rett posisjon og høyde, helt uunværlig for meg :)

Skrevet

Hei :-)

Jeg brukte min mye med førstemann, og har brukt den mye nå i svangerskapet som støtte i senga. Synes den har vært kjempepraktisk, men se litt på kvaliteten på de forskjellige. Jeg har en som er relativ tykk, stor og ikke altfor myk. Det finnes de små og slappe- tror at man da like greit kan bruke en pute....

Skrevet

Heisann sonnenschein, lenge siden sist!:)

Hvilken pute er det du har? Jeg lurer på om jeg skal driste meg til å kjøpe en brukt... Ser at det er mange på nettet som ser ganske ok ut...:)

Skrevet

Jeg sydde selv og fylte med skumgummi som jeg klipte opp i biter. Lagde den litt større enn de du kjøper (kanskje som de som er beregnet på tvillinger). jeg synes det var fantastisk å ha, den skle ikke vekk fra meg siden den liksom satt fast rundt livet. Og så slipper du å kapre alle putene i sofaen. Dessuten ble det litt melkesøl av og til, og det er greit at det kom på ammeputa og ikke sofaputene..

Skrevet

Jeg fikk min av en tysk venninne, kjøpt i Tyskland...En eller annen "no name"....

Ja, kan jo kjøpes brukt. Jeg ar hatt min i vaskemaskinen flere ganger!

Håper det går bra ellers? Handla blått tøy til lillegutt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...