tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Er det noen som vet hvor lang tid (sånn ca) det tar fra man maler til det går greit at det regner?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 24 timer... Men kommer jo helt ann på hvilken maling det er=)
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 31. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2008 Så lenge, ja.... Hvordan får man egentlig malt i Bergen, da?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Man dekker, eller bare maler om sommeren;o)
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 31. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2008 Men om jeg maler nå i kveld og det regner (som det er meldt) kl 17 i morgen. Det går sikkert bra, det?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 Nope, pga fuktigheten om natten... hehe Skal du male på denne årstiden må du nesten male på formiddagen, ETTER at duggen er vekk!=)
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 31. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. august 2008 Jeg har i grunnen slått det fra meg nå. Men jeg sjekket værvarslet og det skulle ikke gå under 14 grader i natt. Dermed burde jo ikke dugg være noe problem. Men jeg har innsett at det ikke blir noe. Ble bare så ivrig her... Tusen takk for rådene! Skal ikke se bort fra at jeg faktisk hadde gjort det hadde det ikke vært for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå