Gjest Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 *sukk* Ungene blir så altfor fort store. Demonterte sprinkelsenga til lillegutt (3 år til jul) og bar den ned i boden. Der ligger babysetet hans, vogna, vippestolen, babykurven og et uvisst antall pappesker med babyklær, leker og annet utstyr. Lurer på om jeg noensinne får brukt alt dette igjen? Det er deilig at de vokser til, men littegranne trist også... *snufse*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå