lillesøster skal bli storesøster Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Holder på å bli sprø. Vi var på besøk i formiddag, burde nok ha tatt henne på do med en gang vi kom dit, men hun tisset altså på gulvet der. Skiftet på henne og hun gikk rett ilek igjen, plutselig hadde hun tisset på seg igjen.Tok på henne bleie da, siden det var mye å leke med der, og jeg vet at hun da fort kan glemme seg. Gikk en stund, og hun sa hun hadde bæsjet i bleia, har ikke gjort det nå på ca 3 mnd. Vasket henne, og vi dro hjem like etterpå. Kom hjem og det gikk ikke lange tia så kom hun naken i stua, pappaen hadde da vært og skiftet tissklær igjen. Og nå for 10 min siden satt vi på stue gulvet og lekte, jeg må gjemme meg sa hun og gikk inn på rommet sitt. like etter roper hun "jeg har tissa". Må legge til at hun har vært på do i mellom disse siste gangene hun har tisset. Vi har også spurt henne ganske ofte om hun skal på do.
Mille** Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Hmmmm.......var da ikke måte på til tissing heller da? Kan det være en urinveisinfeksjon tror du? Greit at de har ett og annet uhell, men ikke såååå mange på en dag, da tenker jeg at noe er galt.....?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 31. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2008 Tror ikke det er urinveis infeksjon. hun klager ikke på vondt. Har heller ikke gått uten longs og bukse heller siden vi var på ferie og det var varmt. Men jeg skal følge litt med henne og se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå