Gå til innhold

Hvor lang permisjon har mannen deres nå i starten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 1 uke over termin imorra, og mannen min driver eget firma, så permisjonen kan bli litt vanskelig når han har jobber å starte på. så siden jeg er på overtid blir det jo mindre og mindre permisjon på han....... Det er ganske så trist.. så jeg lurer på hvor lenge mannen deres skal være hjemme nå i starten??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To veker med lønn. Han jobbar i staten, og får automatisk permisjonen frå og med fødsel.

Skrevet

Mannen din trenger vel ikke starte på permisjonen sin før du føder? Er mange som venter til dere har kommet hjem fra sykehuset også før pappaen starter permisjonen sin... :-)

Her får mannen min bare lønn i én av ukene, og har derfor valgt å ta én uke permisjon med lønn og én uke ferie... Er i hvert fall slik vi tenker å gjøre det, men han har heldigvis en veldig fleksibel arbeidsgiver og kan i grunnen gjøre om på dette som han vil! :-)

Skrevet

Min mann skal ha 14 dager permisjon i starten. Med lønn. Sånn jeg har skjønt på han går han ut i perm når fødselen starter.

Skrevet

Mannen min går ut i 2 uker permisjon når fødselen starter og tar i tillegg tre eller fire uker ferie som han har tilgode. Klager ikke jeg. :-)

Skrevet

Min tar 2 uker med permisjon etter fødsel(med lønn) også tar han 2 uker med ferie som han har "spart":)

Skrevet

Min mann får to uker med lønn, også tar han ut en eller to uker ferie som han har til gode. Vi vil gjerne ha så mye som mulig av tid sammen nå i starten. Bli kjent med tulla:) Men dette starter ikke før hun kommer, sånn at permisjonen hans blir ikke mindre og mindre hvis det skulle ta lenger tid..

Skrevet

Mannen min jobber på båt og der gjelder visst ikke arbeidsmiljøloven om permisjon ved fødsel.Så det får han ikke. jobber 4 uker på og 4 av. Så vi må bare håpe på litt flaks iforhold til turnusen hans og fødselen min:) Han skal komme hjem dagen etter termin - så vi håper jeg går såvidt over termin denne gangen - da blir han hjemme 4 uker. får jeg før termin kan det bli ganske travelt for meg fram til han kommer hjem med 1 nyfødt og ei på halvannet år fra før....

Skrevet

min gjør det samme som din tulte.håpte han fikk fri med lønn etterpå jeg da.så kjedelig da.håper også han har fri da.han hadde ikke det sist,men gikk lærling da som han gjerne ville bli fortest mulig ferdig med.

Skrevet

Min kjære får to uker permisjon med lønn, begynner først når fødselen er igang ja (",) Han har også en uke ferie tilgode, og endel oppspart avspasering, samt at han kan jobbe endel hjemmefra, så jeg er ikke redd for å bli noe særlig alene i starten heldigvis.

Skrevet

Mannen min får 3 uker betalt permisjon fra den dagen jeg føder. Etter det skal han bare jobbe 1 uke, før det blir tid for juleferie, så jeg tror det blir veldig bra, med god tid sammen med den lille...I tillegg har vi en aktiv 2-åring, så det er godt å være 2 den første tiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...