Gå til innhold

Hvordan takler/behandler du brukere her på dib

Anbefalte innlegg

Skrevet

som du vet lyver, som du vet sprer løgn om deg og andre rundtomkring på pm, msn, tlf etc, og som prøver utad å fremstille seg selv som gode mennesker?

Bør kanskje også nevne at vedkommende har vært i krangler på flere forum både på bim og dib.

Interessant å høre hvordan du ville taklet det. Gjelder ikke kun en person, men en gruppe som også kjenner hverandre privat og er ganske så venneløse. Sikkert derfor de finner hverandre kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville lagt meg etter denne personen som en innpåsliten mygg på Hardangervidda.

Skrevet

En kan jo bare la være å ha kontakt med de personene, da. Er jo frivillig hvem en vil ha kontakt med. Og husk at ikke alle er like, og noen vil alltid finne på "røverhistorier" og noen liker drama og en krangel eller to. Det er et nettforum, dette, og ingen sier at en MÅ være helt ærlig og oppriktig. Ei heller at alle som er her inne, skal oppføre seg likt.

Velg dine venner med omhu, og bry deg mindre med resten;)

Skrevet

Jeg ignorerer. Da blir de fort leie. Det har skjedd en gang med meg, og etter noen uker, skjedde det ikke mer.

Skrevet

Hahahahahahahahahahahahahaha, ja det er nok flere som ville rævkjørt vedkommende en gang for alle. Men tror igrunnen sånne personer ender opp som reneste Ensomme rytter helt uten oss andre sin hjelp. Det er som i naturen, noen raser utrydder seg selv helt naturlig!

Skrevet

Jeg også ville valgt å overse vedkommende fullstendig. Jeg tror at sånne mennesker er så sykelig opptatt av å få oppmerksomhet at de er villig til å ofre sin egen familie for å oppnå det. Og uten denne oppmerksomheten finner de nye ofre. Selv om de største ofrene i dette syke opplegget er dem selv.

Skrevet

Tror jeg vet hvem du mener. Litt for mye merkelig på gang med de folkene. Ignorere er en fin ting, men kanskje på tide med en oppvask?

Skrevet

Og hvem tror du så jeg mener det er? Nå ble jeg nysgjerrig. Kanskje flere som er utsatt for ligaen;)

Jeg ser at flere her har interessante løsninger. Jeg har valgt å ikke la andres dritt bli min. Og vet hvem som er taperne uansett.

Skrevet

Hmm.. Hvorfor opplever aldri jeg sånt? Jeg hadde sikkert bare syntes det var vittig.

Men hvis jeg ikke hadde funnet noen underholdningsverdi i det så hadde jeg ignorert personen/e.

Skrevet

Hadde reist hjem til vedkommende og hengt dem opp til tørk på en knagg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...