Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal feire bursdagen til snuppa på tirsdag, og siden jeg har senvakt på mandag og tidligvakt på tirsdag så skal mamma komme hit å lage bløtkake i morgen kveld. Har bakt bunnen ferdig, så det er "bare" å pynte den som gjenstår. Kjekt med hjelp. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid kjempe kjekt med litt hjelp ja.. Kjenner når jeg leser sånn at jeg skulle ønske min mamma bodde nærmere..

Skrevet

Har bodd langt unna mamma i mange år tidligere, og har laget mange mislykkede bløtkakebunner, uten å ha noen å spørre om hjelp. Ble tydeligvis veldig flink på bløtkakebunner av all prøvinga og feilinga, for nå blir bunnene mine perfekte. ;o)

 

Mamma er superflink til å pynte bløtkaker, blir alltid så lekkert. :o)

Skrevet

Så deilig med litt hjelp.

Jeg har heldigvis fri både mandags kveld og hele tirsdagen når vi skal ha selskap.

Skrevet

*missunner* deg, heldig du:)

 

selv elsker jeg å pynte bløtkaker, men kjekt å få hjelp til andre ting...:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...