Mille** Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Skal feire bursdagen til snuppa på tirsdag, og siden jeg har senvakt på mandag og tidligvakt på tirsdag så skal mamma komme hit å lage bløtkake i morgen kveld. Har bakt bunnen ferdig, så det er "bare" å pynte den som gjenstår. Kjekt med hjelp. )
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 31. august 2008 #2 Skrevet 31. august 2008 Alltid kjempe kjekt med litt hjelp ja.. Kjenner når jeg leser sånn at jeg skulle ønske min mamma bodde nærmere..
Mille** Skrevet 31. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2008 Har bodd langt unna mamma i mange år tidligere, og har laget mange mislykkede bløtkakebunner, uten å ha noen å spørre om hjelp. Ble tydeligvis veldig flink på bløtkakebunner av all prøvinga og feilinga, for nå blir bunnene mine perfekte. ;o) Mamma er superflink til å pynte bløtkaker, blir alltid så lekkert. )
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Så deilig med litt hjelp. Jeg har heldigvis fri både mandags kveld og hele tirsdagen når vi skal ha selskap.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 *missunner* deg, heldig du:) selv elsker jeg å pynte bløtkaker, men kjekt å få hjelp til andre ting...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå