skorpionfruen Skrevet 31. august 2008 #1 Skrevet 31. august 2008 Jeg bare tenkte på at Gustav er vel ikke noe vanlig navn å bruke over there? Høres ut som et nordisk navn.
Sånn kan det gå Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 De lager en liste på starten av orkansesongen etter alfabetet, annet hvert navn kvinne- og mannsnavn. Tipper de nå etter en del år med systemet har brukt opp en god del navn på alle bokstavene, i hvert fall i starten av alfabetet. ;-)
skorpionfruen Skrevet 31. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2008 Aha da lærte jeg meg noe nytt Ja da er det klart det blit litt tynt med alternativ etterhvert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå