Gå til innhold

noen med erfaring med billigtester her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har tatt to billigtester i dag, og begge har visst en svak svak strek og en sterkere strek... IKM i morgen....

håper så veldig... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada,jeg brukte bare billigtester! De viste litt svak strek,men hos legen kunne de konstantere at jeg var 1.mnd på vei den gangen! SÅ det er nok ikke noen forskjell på billigtester og de "dyre" testene! trur de skal være sikre altså=) Masse lykke til hvertfall!!!

Skrevet

Gratulerer=)

När jag var gravid testet jag mej 2 dager innen IKM og fikk en svak strek og en stark strek.. å en strek är en strek=) Så Du er nok gravid ja..

Lycka til.. dags å gå över i 1.trimester for dej=)

Skrevet

jeg brukte billigtester sist sv.skap og selv da jeg var flere uker på vei viste den bare svak strek.

(jeg hadde sinnsykt mange tester og måtte jo bruke de på noe, hehe)

Skrevet

Bare et spm om disse billig-testene... Jeg syntes alle sier at når de tester pos på disse, så kommer det bare frem en svak svak strek pluss kontroll-streken. Jeg trodde test streken skulle være like sterk som kontroll-streken jeg... Men når den er svak svak på billib-test og folk tar en CB f.eks så er den veldig pos på CB. Hvorfor gir den da ikke fult utslag på billig-test også?? Blir ikke de billig-testene to sterke streker?? Er det sånn at når kun kontroll streken kommer tilsyne så er den negativ, men om det kommer en svak svak strek så er den positiv?? Så vanskelig da.... For folk å tyde lissom. Skjønner godt hvorfor folk tar en digital en også, for å få bekreftet at de har sett rett lissom.....

Skrevet

Dytt ^^ Håper noen kan svare

Skrevet

Skjønner. Er ikke lett å forstå når på EL testene så er de svake nåe EL er rett rundt hjørnet og sterkere når EL er, mens på graviditets testene så er en strek en strek. hehe.

Grugleder med til å teste :-)

Noen som vet av erfaring hvor mange dager før IKM man kan teste med billig strimmel?

Med CB så er det 5dager før??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...